Biuro Obsługi Klienta
Aby ułatwić wzajemne kontakty z obecnymi i przyszłymi Odbiorcami ciepła uruchomiliśmy Biuro Obsługi Klienta.
Pracownicy BOK przyjmują interesantów w godz. od 7:30 do 14:30
Dzwoniąc pod numery 12 646 51 51 i 12 646 51 53 lub odwiedzając osobiście nasze biuro uzyskacie Państwo pomoc w zakresie:
- zawierania kompleksowych umów dostarczania ciepła, umów na obsługę węzłów cieplnych lub kotłowni oraz umów na - konserwację wewnętrznej instalacji grzewczej w budynkach,
- aktualizowania zawartych umów w przypadku zmian danych stron umowy,
- aktualizowanie zawartych umów poprzez:
1. włączanie nowych obiektów Odbiorców do sieci miejskiej lub kotłowni,
2. zmianę zapotrzebowania mocy cieplnej dla obiektów,
- rozwiązywania obowiązujących umów,
- pomocy w rozwiązywaniu problemów dotyczących dostaw ciepła, ogrzewania obiektów, zamówionej mocy,
- rozliczeń za ciepło i informacji o wystawionych fakturach,
- uzyskania informacji o obowiązujących aktualnie przepisach prawnych dotyczących sprzedaży energii cieplnej,
- informacji na temat wydawania warunków technicznych,
- procedur związanych z przyłączaniem nowych obiektów,
- uzyskania szczegółowych informacji od merytorycznych jednostek MPEC S.A. w Krakowie.